WAJIB TAU! INILAH DOA SERTA CARA UNTUK MENGELUARKAN JIN MAKHLUK HALUS ATAU RACUN-RACUN ILMU SIHIR SERTA SANTET DARI BADAN MANUSIA, TOLONG SEBARKAN !

Mesothelioma Disease: Causes, symptoms, and outlook. What is mesothelioma?


Cancers happen when there is uncontrolled division of mutated cells. Mesothelioma is an aggressive form of cancer, meaning that it progresses and spreads quickly.


There are three types:Pleural mesothelioma is the most common form. It affects the pleura, or the lining around the lungs. Peritoneal mesothelioma is the second most common form. It attacks the lining of the abdomen, called the peritoneum. Pericardial mesothelioma is the rarest form. It affects the protective layer of the heart. Fifty-five percent of those with mesothelioma survive for 6 months after diagnosis, and 33 percent survive for a year.


Berikut iaitu diantara surah-surah Al-Quran yang sungguh ampuh untuk mengusir jin, benda-benda halus atau racun-racun dari ilmu sihir atau santet dari badan manusia. Mengeluarkan benda-benda tersebut paling sukar andai sudah bersarang dalam tubuh badan pesakit. Sebaik-baiknya andai baru terpapar sihir, santau atau racun yang ditujukan cepat-cepatlah berubat.

1. Surah Asy Syuaraa’ ayat 95 sampai 118.

2. Surah Arrad ayat 30 sampai 34.

3. Surah Fussilat ayat 25 sampai 44.

4. Surah Furqaan ayat 61 sampai 77.

5. Surah Al-Mukminun ayat 105 sampai 118.

Pilihlah mana-mana ayat-ayat diatas dan amalkan dan bacalah kepada berpengalaman keluarga yang terpapar santau, sihir laksana diberitahu. Jika nak baca kesemuanya sekali surah-surah tersebut paling digalakkan.

Cara-caranya:

Sebelum memulakan bacaan:

1. Istighfar 3x.

2. Shalawat Nabi 10x.

3. Al-Fatihah 1x.

4. Ayatul Kursi 1x.

Sediakan air kosong, masing-masing kali berakhir membaca surah-surah berkenaan, maka ditiupkan untuk air tersebut. Pesakit dinasihatkan minum air bacaan masing-masing hari. Mandi dengan air yang telah diucapkan* dan minum masing-masing hari sampai-sampai kesan-kesan sihir atau santau hingga hilang. Jika rasa nak muntah cari kain putih dan tadah muntah itu dan lihat apakah jenis racun tersebut dan hanyutkan dapat dan racun itu dan dibuangkan dalam sungai. Jika terdapat makhluk halus yang menempati dalam tubuh badan kamu akan meninggalkan bikin selamanya sekiranya dilaksanakan selama 7 hari amalan ini. Boleh dibaca dan ditiupkan pada ubun-ubun kepala pesakit untuk yang kena gangguan makhluk halus. InsyaAllah kerana sakit dan sembuh semuanya dengan izin-Nya.

1. SURAH ASY SYUARAA’: AYAT 95 sampai 118.

2. SURAH AR RA’D: AYAT 30 sampai 34.

3. Surah Fussilat: Ayat 25 sampai 44.

4. SURAH AL FURQAN: AYAT 61 sampai 77.

5. SURAH AL MUKMINUN: AYAT 105 sampai 118,

Semoga Bermanfaat guna kita, saudara dan family anda.

Postingan populer dari blog ini

Baru Seminggu Suaminya Meninggal. Ibu Ini Berhubbungan Dengan Anaknya Sendiri Atas Dasar Sama­ Sama Suka.

Ternyata Cium Janda 1 Menit Dapat Perpanjang Umur 1 Tahun, ini Faktanya

Video Siswi SMA Melahirkan di Kelas saat Jam Pelajaran Buat Geger Netizen