Alhamdulillah, Setelah 11 Tahun Menikah, Siti Nuhaliza Hamil Anak Pertama

Lama tidak terdengar beritanya, saat ini berita tersanjung datang dari penyanyi Malaysia, Siti Nurhaliza. Pelantun Bukan Cinta Biasa tersebut belum lama in memberitahukan saat ini ia tengah hamil anak pertama seusai 11 tahun menikah dengan Datuk Seri Khalid.



Berita tersanjung itu diumumkan Siti lewat akun Instagram pribadinya. Penyanyi berumur 38 tahun tersebut mengucapkan syukur sebab akhirnya bisa berbadan dua serta saat ini kehamilannya menginjak usia 4 bulan.

“Alhamdulillah. Moga Allah mempermudahkan segalanya serta saya bersyukur segalanya berlangsung lancar pada malam ini. Terima aksih di atas doa-doa kamu selagi ini serta Alhamdulillah, dimakbulkan Allah pada tahun ke-11 perkahwinan kami,” tulis Siti dalam bahasa Melayu.

Ia melanjutkan, “Pertamanya, seusai melewati fasa serta tempoh tertentu, saya serta suami mencapai kata sepakat untuk memberitahukan terhadap kamu semua bahawa saya sedang hamil empat bulan.”

Siti tidak sanggup mengungkapkan alangkah gembiranya ia serta Datuk Seri Khalid saat ini. 

“Alhamdulillah, tiada kata yang bisa mengfotokan rasa syukur serta gembiranya sebab Allah memberbagi kurniaan yang terlalu agung ini selepas 11 tahun kita bersabar,” terang Siti.

Usai diberi kepercayaan untuk akhirnya hamil anak pertama seusai lebih dari satu dasawarsa semakin berusaha, Siti pun sangat berhati-hati menjaga bayi dalam kandungannya. Salah satunya merupakan dengan rehat dari dunia hiburan untuk sementara waktu.

“Inilah juga menjadi sebab mutlak kenapa saya memilih untuk berehat kerana kandungan serta bayi ini menjadi keutaman saya. Tujuan saya membikin pemberitahuan serta penjelasan ini juga merupakan agar pihak yang berurusan dengan pengurusan saya, snp memahami keadaan saya yang tidak bisa memenuhi sebarangan undangan sejak berbagai bula lalu serta juga untuk sebuahtempoh pada masa depan,” paparnya.

“Saya telah merindukan kegiatan sehari-hariku yang sibuk dengan pekerjaan. Empat bulan ini, saya semakin tinggal di rumah sepenuhnya. Saya telah menantikan selagi 11 tahun. Bernyanyi, saya bisa meperbuatnya kapan pun. Jadi, saya harap orang-orang bakal mengerti,” kata Siti Terhadap media lokal.

Selamat ya Siti! [Radarislam/ Tn]

Postingan populer dari blog ini

Baru Seminggu Suaminya Meninggal. Ibu Ini Berhubbungan Dengan Anaknya Sendiri Atas Dasar Sama­ Sama Suka.

Ternyata Cium Janda 1 Menit Dapat Perpanjang Umur 1 Tahun, ini Faktanya

Video Siswi SMA Melahirkan di Kelas saat Jam Pelajaran Buat Geger Netizen