INILAH 20 MANFAAT VICKS VAPORUB YANG BANYAK TAK TAHU !!

Untuk menghapus sakit kepala, sejuk, batuk, sesak hidung, dada serta tekak stuffiness, setersanjungn besar daripada kami bergantung dengan Vicks VapoRub. 



Namun, Tahukah kamu bahawa produk yang serba boleh ini boleh meperbuat lebih dari ini? Apabila tidak, membaca postingan! Kamu bakal tentu terkejut mengenal kegunaan menakjubkan Vicks VapoRub, yang kamu tak tahu lagi.

1. Menghindarkan nyamuk
Sapukan sejumlah kecil Vaseline pada pakaian serta kulit anda. Ia bakal memastikan nyamuk dari anda.

2. Resdung serta sakit kepala
Vicks VapoRub merupakan remedi rumah yang baik untuk memelihara sakit kepala sinus. Diguna pakai Vicks di bawah hidung anda. Tarik nafas sedalamnya. Mentol, contohnya yang hadir di dalamnya bakal menenangkan sakit kepala itu.

3. Mengurangkan jerawat
Ia mungkin kedengaran sedikit gila, namun dengan Vicks VapoRub menolong dalam pembersihan kulit anda. Sapukan ia pada jerawat berbagai kali sehari. Ini bakal melegakan serta kering jerawat.

4. Peringkat menangis
Butuh untuk menitiskan air mata pada isyarat untuk menembak gambar alias peringkat prestasi? Hanya Tepuk kuantiti kecil daripada Vicks VapoRub di bawah mata anda.
Ambil perhatian Jangan memakainya ke dalam mata kamu alias pada kelopak mata anda.

5. Menghindarkan serangga
Gosok dengan Vicks VapoRub pada leher anda, batin lutut, siku serta belakang telinga anda. Ia bakal memastikan serangga daripada anda. Untuk menghindari lalat, buka botol Vicks atas meja berkelah. Bukan helah mesra paling baik untuk memohon dengan serangga?

6. Meredakan lebam
Campurkan sedikit garam dengan Vicks VapoRub. Sapukan ia pada bruise yang segar. Ia bakal memecahkan bruise itu dengan cepat.

7. Mengurangkan sengal otot
Gosok perlahan-lahan dengan Vicks VapoRub di sengal otot. Kemudian, meliputi kawasan yang terjejas dengan tuala panas serta kering. Berbaring alias membawa sedikit anak buah paining, jadi mengurangkan kesakitan. Amalkan tiga kali sehari.

8. Pelembap kulit 
Vicks VapoRub merupakan pelembap yang sangat baik untuk kulit kering. Sapukan pada kulit kamu kering serta rasa sihir!

9. siku Tenis
Adakah kamu menderita daripada siku Tenis? RUB Vicks VapoRub serta menghapus kesakitan. Mentol, contohnya serta kapur barus, hadir di dalamnya, bakal menyembuhkan sakit siku. Mendaftar semula sampai siku berhenti aching.

10. Menyembuhkan tumit pecah
Menyebarkan lapisan tebal Vicks VapoRub di tumit serta kaki anda. Kemudian memakai sarung kaki kapas itu. Basuh kaki kamu di waktu pagi dengan air suam. Gunakan pumice stone untuk terkelupas kulit softened. Memakai ia setiap malam, untuk mengekalkan tumit sihat serta licin.

11. Kulat kuku jari kaki
Gosok dengan Vicks VapoRub di dijangkiti kuku jari kaki alias kuku, dua kali sehari. Melindungi kaki kamu dengan sarung kaki kapas, sebelum tidur. Rutin memotong kuku, jadi tersanjungn yang dijangkiti dialih keluar sepenuhnya.

12. dada Decongestant
Sapukan Vicks VapoRub pada tekak serta dada, untuk memperoleh kelegaan daripada gejala-gejala tersumbat serta batuk anda.

13. mengelakkan kucing kamu daripada menggaru
Untuk mengelakkan kamu nakal Miss Kitty dari windows tercemarnya, dinding serta pintu, gosok dalam kuantiti kecil Vicks ke kawasan-kawasan.

14. menyembuhkan serpihan alias luka
Untuk mempercepatkan masa penyembuhan serta mencegah jangkitan, sapukan Vicks pada mana-mana splinter alias memotong.

15. reek-percuma Racehorses
Pada hari butuhmbaan, pelumba profesional gosok VicksVapoRub di bawah hidung bagi racehorses. Ia deters kuda-kuda dari yang hebat aroma basi kerana terlalu Kuda-kecil wanita, sekali gus memastikan mereka memberi tumpuan terhadap bangsa.

16. regangan
Sapukan VicksVapoRub pada tanda-tanda regangan. Kamu bakal menonton hasil dalam masa dua minggu permohonan biasa.

17. menghalang Pee-Pee haiwan kesayangan
Apabila kamu ingin untuk menghalang haiwan kesayangan kamu basah ambal alias mana-mana kawasan rumah, meletakkan botol VicksVapoRub yang dibuka di kawasan itu.

18. menyingkirkan ekzema
Sapukan VicksVapoRub pada kulit ekzema terjejas. Ia bakal mengurangkan keradangan serta gatal-gatal.

19. telinga sakit mengungguli
Sapukan VicksVapoRub pada kapas. Memasukkannya ke dalam telinga sakit. Ia bakal memberi kamu kelegaan segera.

20. atlet kaki
Untuk menyembuhkan penyakit kaki, memohon dengan VicksVapoRub dua kali sehari.

Sumber : http://mydebat.com

Postingan populer dari blog ini

Baru Seminggu Suaminya Meninggal. Ibu Ini Berhubbungan Dengan Anaknya Sendiri Atas Dasar Sama­ Sama Suka.

Ternyata Cium Janda 1 Menit Dapat Perpanjang Umur 1 Tahun, ini Faktanya

Video Siswi SMA Melahirkan di Kelas saat Jam Pelajaran Buat Geger Netizen