Cara Usir Jin Yang Tinggal di Rumah - Ustaz Sharhan Shafie

AL-FADHIL USTAZ SHARHAN SHAFIE merupakan pengamal perubatan Islam. yang sudah lama bergiat aktif dalam mengubati pesakit-pesakit misteri gangguan jin & syaitan. 



Beliau berasal daripada Machang, Kelantan. Mendapat pendidikan awal di Sek. Keb. Air Merah serta Sek. Men. Arab Shamsul Maarif. 

Kemudian beliau menyambung pengajian tinggi di Kolej Ugama Sultan Zainal Abidin (KUSZA) Terengganu dalam jurusan Bahasa Arab. Selepas itu menyambung pelajarannya ke Mesir selagi 3 tahun. 

Beliau mendapat belaian tarbiyyah dengan cara langsung daripada gurunya bernama SYEIKH WAHID ABDUS SALAM BALI (tersohor di kalangan para mua’lij perubatan Islam).

Beliau sempat menuntut ilmu dengan guru-guru yang tersohor dalam perubatan Islam semacam di KAFUR-SYEIKH (Mesir), TANTA, DASUK serta MANSIYATUL ABBAS selagi 6 bulan. 

Saat ini beliau memiliki 1000 anak murid di seluruh tanah air yang mengikuti pengajiannya. 
Tidak hanya mengadakan kuliah serta kelas komprehensif, beliau turut membikin pembentangan kertas kerja tentang Perubatan Islam menangkis kejahatan Ilmu Hitam di Institut Pengajian Tinggi seluruh Malaysia. 

Kabar tentang pengamalan perubatan beliau turut disiarkan didalam surat khabar Mesir jika beliau berjaya mengubati seorang peguam yang diganggu jin wanita yang berumur 2000 tahun (jin yang wujud pada zaman fir’aun laknatullah). Dengan kemahiran beliau tentang selok belok perubatan Islam, merupakan diinginkan masyarakat kami bisa mengambil kegunaaan dari setiap seminar/bengkel yang dijalankan.


Postingan populer dari blog ini

Baru Seminggu Suaminya Meninggal. Ibu Ini Berhubbungan Dengan Anaknya Sendiri Atas Dasar Sama­ Sama Suka.

Ternyata Cium Janda 1 Menit Dapat Perpanjang Umur 1 Tahun, ini Faktanya

Video Siswi SMA Melahirkan di Kelas saat Jam Pelajaran Buat Geger Netizen