PERINGATAN! JANGAN PASANG AYAT-AYAT RUQYAH DI DALAM KENDARAAN! INILAH BAHAYANYA

Peringatan terhadap kamu dan keluarga kamu yang memiliki gangguan Mahluk Halus.



Jangan sesekali pasang ayat-ayat Ruqyah didalam kenderaan kerana orang yang memiliki gangguan bila diperdengarkan ayat-ayat suci Al-Quran bakal memiliki tindak balas semacam meracau-racau ia lumayan bahaya terhadap pemanduan

Sekiranya gangguan bertambah agresif ada kemungkinan rsiko untuk terjun dari kereta dan kemalangan lumayan tinggi.

Cukup hanya membaca doa menaiki kenderaan dan istighfar. Pesanan ikhlas dari saya.

APA ITU AYAT RUQYAH?

Ayat ruqyah ni ialah himpunan ayat al-Quran yang dipakai dalam tujuan perubatan dimana dibacakan terhadap orang yang terkena sihir, alias gangguan jin dan ia salah satu daripada himpunan ayat suci Alquran untuk penawar dan menghalau jin. Bukanlah dikatakan ayat2 ini memiliki kuasa menyembuhkan penyakit, Allah jua yang memperkenankan doa kami segalanya.

HIMPUNAN AYAT RUQYAH TERDIRI DARIPADA : 

1 Al-Fatihah
2 Al-Baqarah 1-5
3 Al-Baqarah 102
4 Al-Baqarah 163-164
5 Al-Baqarah (Ayatul Kursi)
6 Al-Baqarah 285-286
7 Ali-Imran 18-19
8 Al-‘Araf 54-56
9 Al-‘Araf 117-122
10 Yunus 81-82
11 Toha 69
12 Al-Mukminun 115-118
13 As-Soffaat 1-10
14 Al-Ahqaaf 29-32
15 Ar-Rahman 33-36
16 Al-Hasyr 21-24
17 Al-Jin 1-9
18 Al-Ikhlas
19 Al-Falaq
20 An-Naas

Kalau nak download mp3 ni pun boleh..Kat 4bagikand…atau lau kami baca sendiri tak

sampai 15 minit pun..Yang penting kami berusaha dan bertawakal terhadap allah… lau nak dalam bentuk adobe reader…beleh je tekan google semakin…so ain download dalam dua2 bentuk…adobe dan mp3…

Biasanya, lau kami bacakan pada orang yang sakit…akan tersedia la simptom2 semacam berikut..

1)DENYUTAN JANTUNG MAKIN KENCANG
2)BADAN BERGEGAR
3)ADA BENDA BERGERAK-GERAK BAWAH KULIT
4)MENGANTUK/MENGUAP
5)BATUK
6)GELISAH
7)PANAS DI TENGKUK

Selepas mendengar ayat ini, insyaalah bisa menghalau jin yang berada dalam tubuh kita. Penjelasannya adalah mudah,jin yang berada dalam tubuh kami bakal bergerak melewati saluran darah kita,ayat-ayat ruqyah syariah ini pula amat mustajab dalam menyakiti mereka,lalu mereka bakal kucar-kacir dalam darah kami lalu menyebabkan degupan jantung kami bertambah kencang. Bagi pesakit-pesakit sihir pula,jin dalam badan bakal membikinkan kami mengantuk apabila mendengar mp3 ruqyah syariah ini.Dan bagi kes saka,kita bakal terasa panas ditengkuk….

semacam mana yang kami tau, dalam dunia perubatan islam, ayat-ayat alquran adalah senjata penting untuk mengubati pesakit. Ain sendiri sempat membacakan ayat ruqyah ini pada orang yang terkena gangguan jin selagi 4 malam dah berturut2 sebelum dirinya tidur..dan nyatanya badannya sakit…panas membahang satu badan…dan ..yang sakit tu bukan orang lain dengan ain..melainkan orang yang ku cinta… 

terbukti kesian dekat dirinya kepanasan dan kesakitan.. tetapi apa yang sanggup ain perbuat.. hanya doa daripada jauh…dan Allah yang melindunginya… so, untuk pengetahuan U allz, dirinya dah sakit selagi 2 tahun 3 bulan.. Selagi dirinya sakit tu, bermacam2lah dugaan kami..dan kini pun tetap sakit jugak.. berubat dah ngan Dato Harun Din…tapi mugkin benda ini ambik masa yang lama..tapi me tetap sabar menantikan dia..tapi yang peliknya dirinya xtau dirinya sakit gini…penat me..mmm… kelak lah cerita pasal dia…

so, untuk mengamalkan ayat ni untuk sesuatu tujuan:-

1) Bagi kesihatan diri dan keluarga,pasangkan cd/mp3 ini didalam rumah/premis perniagaan 3x sehari alias pasangkan dari malam hingga pagi (auto repeat).

2) Bagi pesakit gangguan jin,dilarang memasangnya didalam kereta,kesannya bakal mengdampakkan kami mengantuk dan mengganggu pemanduan.

3) Bagi anak-anak yang menangis diwaktu malam,anda butuh pasangkan dengan kuat,insyaAllah jin/syaitan bakal lari dari mengganggu anak-anak anda.

4) Untuk memelihara histeria,sihir,saka dan lambat jodoh,sediakan 3botol besar air mineral,buka penutupnya dan pasangkan cd/mp3 ruqyah ini 3round sebelah air tadi (kira-kira 1jam 20minit).Air tadi dibangun minum seteguk untuk 3x sehari dan perbuat hari berikutnya jadi air tadi habis.Tiap-tiap lepas solat butuh baca qursy 3x dan al insyirah 3x dengan cara istiqomah.Kemudian sebelah malamnya pula,cd/mp3 ruqyah ini hendaklah dipasang dari malam hingga pagi selagi sebulan.

5) Bagi memulihkan rumah/premis perniagaan yang berpersoalan,cuma pasangkan 3x sehari untuk 3hari berturut-turut.

6) Apabila kami tak jarang mengalami persoalan malas dan badan terasa berat,perdengarkan cd/mp3 ruqyah ini 3x sehari,insyaAllah kami bakal cergas dan kembali bersemangat.

Postingan populer dari blog ini

Baru Seminggu Suaminya Meninggal. Ibu Ini Berhubbungan Dengan Anaknya Sendiri Atas Dasar Sama­ Sama Suka.

Ternyata Cium Janda 1 Menit Dapat Perpanjang Umur 1 Tahun, ini Faktanya

Video Siswi SMA Melahirkan di Kelas saat Jam Pelajaran Buat Geger Netizen